DUYURULAR

28. DÖNEM POMEM KAYDI İÇİN OKULUMUZA GELECEK OLAN ÖĞRENCİ ADAYLARININ KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GETİRECEKLERİ EVRAKLAR
  01 Temmuz 2022

28. DÖNEM POMEM KAYDI İÇİN OKULUMUZA GELECEK OLAN ÖĞRENCİ ADAYLARININ KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GETİRECEKLERİ EVRAKLAR

 

ÖĞRENİM İLE İLGİLİ BELGELER

            Mezun olduğu üniversiteye ait diplomanın aslı veya onaylı örneği (2 Adet Fotokopisi)    (Diplomasını kaybedenler için öğrenim durum belgesi) diploması düzenlenmemiş olanların ise geçici mezuniyet belgesi ve iki (2) adet fotokopisi (Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı üniversite /enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı belgelerini) getireceklerdir.

 

GEREKLİ BELGELER

   1- Adayın kendisinin Nüfus Cüzdanı aslı ve fotokopisi (2 Adet)

   2- Adli sicil kayıt belgesi ( Son 15 gün içerisinde e-Devlet üzerinden alınacak, 1 suret.)

   3- Yerleşim yeri belgesi (İkametgâh belgesi) ve Vukuatlı nüfus kayıt örneği e-Devlet üzerinden alınabilir.

   4- Kendisine veya eşine ait isim, soy isim veya yaş değişikliği varsa buna ait mahkeme kararı.

   5- Kan Grubunu gösterir belge (Ehliyet veya Nüfus cüzdanında yazıyorsa 1 adet fotokopileri yeterli

       olacaktır.)

   6- Son altı ay içerisinde çekilmiş 6 adet biyometrik fotoğraf (Her fotoğrafın arkasına isim-soy isim ve  

       T.C. Kimlik No yazılacak)

   7-  Evlilik cüzdanının aslı ve evlilik cüzdanının ilk üç sayfasının fotokopisi(2 suret)

   8- Eşine ait adli sicil kaydı. (Son 15 gün içinde alınmış güncel, e-Devlet üzerinden alınabilir.)

  9- Herhangi bir sebepten dolayı şüpheli ya da sanık olarak mahkemesi devam eden ya da mahkemesi  

       sonuçlanan (Kesinleşme Şerhi ile Beraber) Mahkeme ile ilgili tüm evrakları mühürlü-onaylı olarak  

       yanlarında getireceklerdir.

  10- Adaylar e-Devlet şifresini alarak aktif hale getirecek kullanıma hazır bulunduracaklardır.

  11-Ziraat Bankası hesabı olmayanlar herhangi bir Ziraat Bankası Şubesinden hesaplarını açtırması gerekmektedir.

  12-Noter onaylı Yüklenme Senedi ile ilgili duyuru Polis Akademisi Başkanlığı tarafından ayrıca ilan edilecektir.

  13-Her öğrenci adayı sağlık kurulu raporu için son 2 (iki) yıllık ilaç geçmişini temin ederek mutlak surette    

        getireceklerdir. (eczanelerden, aile hekimlerinden temin edilebilir)

 

  

OKULA GETİRİLMESİ YASAK OLAN MALZEMELER

1- Ses ve görüntü kaydetme, depolama ve oynatma özelliği bulunan; akıllı cep telefonu, laptop, tablet PC,

      fotoğraf makinesi, kamera, radyo, usb bellek özelliği olan mp3 çalar vb. gibi her türlü elektronik cihazlar,

2- Öğrenci ya da öğrenci yakınları tarafından okula getirilen ya da gönderilen her türlü yiyecek ve içecekler,

3- Doktor raporu ya da reçetesi ibraz edilemeyen ilaçlar ile her türlü bitkisel ilaç ve takviye besin maddeleri,

4- Her türlü yanıcı kesici ve delici aletler,

5- Alyans ve saat hariç her türlü takı veya aksesuarlar,

6- Her türlü siyasi ya da ideolojik yayın ve malzemeler okulumuza getirilmeyecektir.

7- Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemeleri.

8- Elektrikli ve şarjlı saç düzleştirici, maşa vb cihazlar getirilmeyecektir.(Saç Kurutma Makinesi hariç)

 

 GETİRİLMESİ GEREKEN ARAÇ-GEREÇLER

1- Kamera ve internet özelliği olmayan tuşlu telefon

2- Pijama takımı, Terlik, El ve Banyo Havlusu, kişisel temizlik malzemeleri,

3- Mevsim şartlarını göz önünde bulundurarak resmi istihkakları kendilerine dağıtılana kadar mevsimlik  mont, içlik ve mevsim şartlarına uygun yeteri kadar sivil elbise.

4- Koyu renk ceket (siyah veya lacivert) ve Kumaş pantolon (siyah veya lacivert), mavi gömlek, intibak  

    eğitimi süresince tabanı düz olan siyah veya lacivert kundura ayakkabı.    

5- Eşofman takımı ve spor ayakkabı (Siyah ya da Lacivert)

6-Başörtüsü takacak bayan adaylar koyu lacivert düz ve desensiz başörtüsü getirmeleri.

7- Her Öğrenci Adayı Yanında Not Defteri Mavi Tükenmez Kalem İle Kurşun Kalem Getireceklerdir.

 

*** Müdürlüğümüze planlaması yapılan adaylar 18.07.2022 Pazartesi günü saat 17:00’ a kadar geçici       

     kayıtlarını yaptırmak üzere okulumuzda evrakları ile birlikte hazır bulunmaları gerekmektedir.                   

      ***  Öğrenci adaylarının okula girişlerinden itibaren barınma ve yemek ihtiyaçları okulumuz tarafından                                                                         

            karşılanacaktır.

     ***  Değişiklikler web sayfamızdan duyurulacaktır. Web adresimizin takip edilmesi gerekmektedir.

 

UYARI: Öğrencilerimizin mağdur olmaması için yukarıda belirtilen maddelere dikkat etmeleri gerekmektedir.

ULAŞIM

     Okulumuz Kırşehir merkez, Güldiken mahallesi, Şehit Mahmut Sarısakal caddesinde yer almaktadır. Ayrıca otogar  ile Müdürlüğümüz arası toplu taşıma araçları mevcuttur.    

Google navigosyan bağlantısı için tıklayın...

Haber Paylaş